Analysointi

Ensimmäisessä vaiheessa kartoitetaan ja analysoidaan innovaation mahdollisuuksia.

Innoscreening

Mitä tehdään – itsearviointianalyysilla innovaation perusasiat

Tuotos – perusanalyysi

Kesto – 15-20 min

Innoscreen on ensimmäinen työkalu Innoboost-putkessa. Tämän vaiheen avulla yritys saa käsityksen oman idean tai innovaation vahvuuksista ja heikkouksista. Innoscreen on näppärä, mutta kattava perusanalyysi. Työkalu tuo esille innovaatiostasi ne asiat, jotka alkuvaiheessa täytyy olla pohdittuna. Perusanalyysi varmistaa, että mikään olennainen asia ei ole jäänyt käymättä läpi.

Innoscreen on verkkopohjainen työkalu, jossa idean omistaja toteuttaa kyselyn itsearviointina. Idean omistaja pääsee itse vastaamaan erilaisiin väittämiin neljässä kategoriassa, jotka ovat innovaation ominaisuudet, markkinat kilpailijoineen, asiakkaat sekä sisäiset kompetenssit. Itsearvioinnin voi suorittaa kuka vain innovaationsa kaupallistamisesta kiinnostunut. Lomakkeen täyttäjällä on mahdollisuus jättää yhteystiedot itsearvioinnin päätteeksi kontaktointia varten.

Innoscreening

Mitä tehdään – itsearviointianalyysilla innovaation perusasiat

Tuotos – perusanalyysi

Kesto – 15-20 min

Innoscreen on ensimmäinen työkalu Innoboost-putkessa. Tämän vaiheen avulla yritys saa käsityksen oman idean tai innovaation vahvuuksista ja heikkouksista. Innoscreen on näppärä, mutta kattava perusanalyysi. Työkalu tuo esille innovaatiostasi ne asiat, jotka alkuvaiheessa täytyy olla pohdittuna. Perusanalyysi varmistaa, että mikään olennainen asia ei ole jäänyt käymättä läpi.

Innoscreen on verkkopohjainen työkalu, jossa idean omistaja toteuttaa kyselyn itsearviointina. Idean omistaja pääsee itse vastaamaan erilaisiin väittämiin neljässä kategoriassa, jotka ovat innovaation ominaisuudet, markkinat kilpailijoineen, asiakkaat sekä sisäiset kompetenssit. Itsearvioinnin voi suorittaa kuka vain innovaationsa kaupallistamisesta kiinnostunut. Lomakkeen täyttäjällä on mahdollisuus jättää yhteystiedot itsearvioinnin päätteeksi kontaktointia varten.

Innoboost auttaa kehittämään innovaatiosta kaupallisen tuotteen tai palvelun. Innoboostin palvelutarjoama koostuu neljästä vaiheesta, joista voit hyödyntää niin monta kun haluat.